Soguk Jel Yüz Maskesi 10 Adet

JEL YÜZ MASKESİ Hekimlerin yaptıkları cerrahi girişimden sonra oluşan yangısal yanıtlara (ağrı, şişlik, kızarıklık ve ateş) soğuk tedavi uygulanarak, postoperatif dönemde hastanın bu dönemi daha az şikayetle geçirilmesi sağlanabilir. ;Jel yüz maskesi ;bu amaçla üretilmiştir. ; Özellikle implant uygulamalarından sonra ;Jel Yüz Maskesi kullanılması ;hastanın postoperatif dönemi ağrısız ve rahat bir şekilde atlatması için önemlidir. ; Jel Yüz Maskesi ; ;yüzde uygulanacak soğuk/sıcak tedaviler için tasarlanmış bir üründür. Kullanılan tutturucu bantlar sayesinde dinlenirken, televizyon seyrederken dahi ürünün rahatlıkla ;uygulanmasına olanak verir. ; İçerdiği jel formülü soğukluğunu, sıcaklığını uzun süre muhafaza etmekle birlikte katılaşmadığı için uygulanması rahattır. ; Jel Yüz Maskesi ; ;çok ;kullanımlıktır. Hijyeniktir. Sınırlı bir raf ömrü yoktur. Yıllarca bozulmadan muhafaza edilebilir. ; JEL YÜZ MASKESİNİN KULLANILDIĞI DURUMLAR: ? Diş çekimi, ? Komplikasyonlu diş çekimi, ? Gömük diş çekimi, ? Apikal rezeksiyonlar ? Her türlü kist operasyonları, ? ;İmplant uygulamaları, ? Periodental operasyonlar, ? Çene kırıkları ve çıkıkları sonrası, ? Her türlü dental girişim sonrasında soğuk tedavi amaçlı kullanılır
MarkaDiğer Markalar