PRESIDENT Proshield Varnish Koruyucu Flor Vernik 5 Adet

President Proshield Varnish Koruyucu Flor Vernik

ProShield Varnish florid vernik geleneksel flor tedavilerden farklı olarak hız, kullanım kolaylığı ve kullanım sahasının genişliği avantajlarına sahiptir. ProShield Varnish tedaviden önce profi uygulamaları gerektirmez. Salya ile temas ettiğinde diş yüzeyine yapışarak 6 ila 8 saat boyunca florid salınımı yapar. Geleneksel flor uygulamalarının aksine floridin yutulması en az seviyede kalır.

• 0.4 ml’lik tek dozluk paketler, her uygulamada tutarlı bir florid seviyesinin dişlere sağlanmasını garanti eder

• Xerostomina (ağız kuruluğu), kök çürüğü, dentinin veya sementum’un açığa çıkması nedenleriyle oluşan yüksek hassasiyeti giderir

• Tek kullanımlıktır, hijyenik olarak paketlenmiştir, çapraz bulaşımları engeller ve aseptik bir ortam oluşumuna katkıda bulunarak basit ve hızlı bir kullanım sunar

• Bubble Fun (sakız) tadı ve minimum yeme-içme kısıtlaması nedenleriyle yüksek hasta memnuniyeti sağlar