Diş Hekimliği Pratiğinde Yumuşak Dokuda Lazer Uygulamaları - Prof.Dr.Hakkı Tanyeri

Lazer son yıllarda diş hekimliği alanında oldukça yoğun şekilde kullanıma girmiştir. Değişik konularda üstünlüğü gerçekten tartışılamayan, hatta bazı alanlarda da alternatifsiz olan bu sistem geleneksel tedavi yöntemlerinin yanı sıra destekleyici tedavi olarak, bazı vakalarda ise bu tedavilerin yerine kullanılmaktadır. Diş hekimliğinde geleneksel tedavilerin yanı sıra, implantların ve enfekte dokuların iyileşmesinin uyarılmasında, aft tedavisinde, diş beyazlatmada ve diş hassasiyetlerinin giderilmesinde diğer yöntemlerden daha etkili ve kesin sonuçlar verebilen bir yöntem olarak görülmektedir. Lazer kullanılan tedavi yöntemlerinin en önemli avantajı; hastanın konforunun yüksek olması, lokal anestezi ihtiyacının minimum olması, cihazın sessiz çalışması ve iyileşme sürecini kısaltıp, ağrı, şişlik gibi komplikasyonları en aza indirgemesidir.

Bu kitapta diş hekimliğinin hemen her dalında başta oral cerrahi olmak üzere, artarak kullanılan lazerin, yumuşak dokularda meydana gelen çeşitli lezyonlardaki kullanımları gösterilmiştir. Kitabın yayınlanmasının ana nedenlerinden biri de muayenehane pratiğinde yumuşak doku lazerlerinin kullanım alanlarının ne kadar genişlediğini görsel olarak sunmaktır.

ISBN: 978-9944-5641-8-2

Sert kapak ciltli 138 sayfa