Cervitec Gel 50gr ( ( tedarik Edilememektedir )

Cervitec Gel ; ; Cervitec Gel; Chlorhexidin ve Fluorid. Cervitec Plus ile birlikte Cervitec Gel dişlerin, kuronların ve implantların uzun süreli iyi durumda kalmasını sağlar. Cervitec Gel; 0.225 Chlorhexidin ve 900 ppm Fluorid içerir. Dişeti, mukoza ve dişlerin bakımını sağlar ve yangıları önler. Özellikle yüksek çürük riski olan, gingivitisli, peridontitisli ve protezlere bağlı stomatitli hastalarda tedavi sırasında destekleyici olarak önerilir. Chlorhexidin, antibakteryel etki gösterir ve ağızdaki bakteri sayısını azaltır. Böylece bakteryel artıklar ve ağız kokusu azalır. Dişeti iltihapları yavaş yavaş kaybolur. Kullanıldığı yerler Dişeti ve mukozanın bakımı ile iltihaplanmayı önler Gingivitis, periodontitis, periimplantitis ve proteze bağlı stomatitlerde tedaviye destek olarak uygulanır. Bakteri sayısının arttığı durumlarda Cervitec Gel, kolayca günlük ağız hijyenine adapte olur. Standlı tüpten sivri uygulama ağzı ile kullanımı kolaydır Akşamları Cervitec Gel ile dişler bilinen şekilde fırçalanır. Aproksimal bölgeye interdental fırça ile uygulanır. Cervitec Gel; dişeti, mukoza ve protezlerin iç tarafına sürülür. Cervitec Gel klinikte ve evde kullanılabilir ve profesyonelce uygulanan koruyucu lak Cervitec Plus’un etkisini destekler özelliktedir. Avantajları Bakteri sayısının azlığı sayesinde, daha az plak, daha az dişeti iltihabı ve daha az ağız kokusu İçerindeki fluorid doğal dişleri korur Hoş kokulu Kolay uygulama
MarkaIvoclar Vivadent
Stok DurumuBu ürünün stok durumu ile ilgili olarak info@dentalsepet.com a mail atınız