Anında soğuk kompres 50 Adet

ANINDA SOĞUK KOMPRES (127 X 153) ; Operasyonlardan sonra hastanızı ağrı ve şişlikle baş başa bırakmayın, ;Anında Soğuk Kompres ;kullanın ! ; Anında soğuk kompres, ;birkaç saniyede buz torbasına dönüşebilen bir soğuk kompres paketidir. Ürünün kullanıma hazır hale gelmesi için sadece ürünün ortasında yer alan torbaya kuvvetlice bastırmak ve birkaç saniye sallamak yeterlidir. ; Anında soğuk kompres, ;paketi tek kullanımlıktır. Hijyeniktir. Sınırlı bir raf ömrü yoktur. Yıllarca bozulmadan muhafaza edilebilir. ; SOĞUK KOMPRESİN KULLANILDIĞI DURUMLAR: ? Diş çekimi, ? Komplikasyonlu diş çekimi, ? Gömük diş çekimi, ? Apikal rezeksiyonlar ? Her türlü kist operasyonları, ? İmplant uygulamaları, ? Periodental operasyonlar, ? Çene kırıkları ve çıkıkları sonrası, ? Her türlü dental girişim sonrasında soğuk tedavi amaçlı kullanılır. ; Hekimlerin yaptıkları cerrahi girişimden sonra oluşan yangısal yanıtlara (ağrı, şişlik, kızarıklık ve ateş) soğuk tedavi uygulanarak, postoperatif dönemde hastanın bu dönemi daha az şikayetle geçirilmesi sağlanabilir. ;Anında Soğuk Kompres ;bu amaçla üretilmiştir.
MarkaDiğer Markalar