ABD DENTAL Ads Flor Jel + Flor Kaşıgı

; Endikasyonlar: Diş çürümelerine karşı korumada yardımcı olabilmek için. ; Kullanma Talimatı: Trey Tekniği:Treyleri jel ile tamamen doldurun.Dişleri hava ile kurulayın ve treyleri ağza yerşeltirin.Hastayı treyleri dört dakika ağzında tutması için uyarın.Treyleri kaldırın ve hastanın fazla treyleri tükürmesini sağlayın.Hastayı en az 30 dakika boyunca yememesi,içmemesi ve ağzını yıkamaması konusunda uyarın. Fırçalama Tekniği:Dişleri pamuk yardımıyla izole edin.Dişleri hava ile kurulayın ve bir pamukla jeli uygulayın.Dişler 4 dakika boyunca jel ile kaplı kalsın.Pamuk sargılarını çıkarın ve hastanın fazla jeli çıkarmasını sağlayın.Hastayı en az 30 dakika boyunca yememesi,içmemesi ve ağzını yıkamaması konusunda uyarın. Uyarılar: Sadece ağız içinde kullanılabilir.Yutmayınız. Paketleme:500 ml jel içeren şişe2B30 adet florbite kaşık
MarkaABD Dental